Hogyan írj profi bemutatkozó oldal!

tartalommarketing

Az egyik legnagyobb probléma, ahogy tapasztalni szoktam a legtöbb ügyfélnél és a weboldalakon egyaránt, a Bemutatkozó oldalak szöveges tartalma. Ezzel küzdenek a legtöbben, hogy pontosan mit is kellene ide írniuk.  Meglepő módon a “Rólunk” oldalnak, valójában nem rólunk kell szólnia, legalábbis nem olyan mértékben, mint azt egyébként gondolnánk. Ez nem az a hely, ahol megkellene írnod az élettörténeted, vagy a vállalkozásodét, öntömjénező formában. Főleg, ha valamilyen szolgáltatást nyújtó vállakozásod van.

A Bemutatkozó oldaladnak az ideális ügyfélre és az ő problémájára kell összpontosítania. Azaz az ideális ügyfeled problémájának a megoldására kell a fókuszt helyezni.

Legegyszerűbb ha részletesen elkezded megválaszolni az alábbi kérdéseket:

  • Milyen probléma késztette az ügyfeled az oldalad felkeresésére?
  • Hogyan tudsz segíteni a problémáján?
  • Miért téged válasszon ennek a problémának a megoldására?

Ezek a válaszok képezik egy weboldal alappilléreit a szöveges tartalom tekintetében, ha egy magasan konvertáló honlapot szeretnénk készíteni.

Nézzük, milyen elemeket kell tartalmaznia:

Kifejező portré fotó, vonzó címsor

Mit jelent ebben az esetben a kifejező portré? Ha a vállalkozásod “imidzse” barátságos és közvetlen hangulató, akkor egy stílusban ilyen érzéseket közvetítő portré fotóra lesz szükséged magadról, hogy ezt tükrözze vissza. Ha inkább merész, erőteljesebb karakterű, akkor egy olyan fotóra lesz szükséged, ami ezt fejezi ki. Lényeg, hogy harmonizáljon a tartalommal, megjelenéssel, amit közvetíteni szeretnél. Tehát egy olyan hatású fotót kell ide becsatolni, ami olyan érzéseket közvetít, amit szeretnél ha az ügyfeleid éreznének veled kapcsolatban.

Ezután jöhet egy vonzó címsor, ami felkelti a figyelmet, és világosan közli, hogy mit nyújt a szolgáltatásod.

Agitáld a “problémát”

Az emberek azért látogatnak az oldaladra, mert valamilyen problémával küzdenek, vagy valamilyen “hiányban szenvednek” és erre keresnek megoldást. Milyen fájdalom pontjai vannak, mivel küzdenek? Biztosítsd őket arról, hogy tisztában vagy a nehézségeikkel és megoldást tudsz ezekre adni.

Hívd fel ezekre a stresszes pontokra a figyelmet, hogy azt érezzék képben vagy a helyzetükkel és tudsz nekik segíteni, mert 100%-ban megérted őket és a helyzetüket.

Bizalom építés

A problémák feltárása, bemutatása után, fontos, hogy tudassuk van megoldás ezekre. Bizalmat kell építenünk, azáltal hogy értjük és értékeljük a küzdelmeiket, és van rá egy tökéletes ajánlatunk, amely kihúzza őket ebből az állapotukból. Mutasd be a veled való együttműködés előnyeit, hasznát számukra, hogy meggyőződhessenek Rád van szükségük.

Társadalmi visszaigazolás

Fontos, hogy megmutasd, ezzel is a bizalmat építve, hogy másoknak is tudtál már segíteni. Mutass minél több releváns ügyfél visszaigazolást, véleményt. A korábbi ügyfeleid véleménye, értékelése biztonságérzetet ad a leendő ügyfélnek aki döntés előtt áll, hogy ez lesz számára is a jó döntés.

Ösztönözz cselekvésre!

A Bemutatkozó oldalad tökéletes lezárása. Épp, hogy végig olvasta a fent leírtakat és még friss az élmény. Ha az pozitív volt, akkor lekell csapnod a feldobott labdát. Itt a lehetőség, hogy pl. Kérjen tőled ajánlatod, csatlakozzon a hírlevél listádhoz, vagy megvásárolja a tanfolyamod, kérjen konzultációs időpontot stb… Tehát mindenképp bekell ide szúrni egy olyan részt, ami cselekvésre szólít és azonnal odairányítja őket, hogy ezt a lépést meg is tudnák tenni ha szeretnék!

Bízom benne, hogy segíteni tudtam kicsit a fenti írásommal és már másképp állsz neki a bemutatkozó szöveged megírásának. Talán kicsit könnyebb is, hogy nem magadra kell koncentrálnod, hanem az ideális ügyfeledet kell magad elé képzelned, és az ő megoldásra váró problémájára. Biztos vagyok benne, hogy ezek tudatában sokkal jobban konvertáló szöveget fogsz tudni írni. 

Nagy Laura

A blogomban ingyenes tippeket és trükköket adok a most induló vagy feltörekvő vállalkozásoknak, hogy magasabb szintre vihessék az online megjelenésüket!

[

Indulásra kész, könnyen testreszabható weboldalak!

bizonytalan vagy? Bízd rám a weboldalad elkészítését!

Bizonytalan vagy? beszéljük meg a kérdéseid!

Foglalj egy ingyenes 15 perces konzultációt!

Vissza a tetejére

Nagy Laura EV

Nyilvántartási szám: 51710903
Adószám: 68413268143
NAIH-126680

Adatkezelési Tájékoztató 

Általános szerződési feltételek